reklama

„Šťastie“ – Vzťah k športu

Ako ste na tom? Aký je váš vzťah k športu? Čo pre vás šport znamená? Jedným slovom šport je moje „šťastie“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začalo to niekedy pred 20 rokmi, keď som prvý krát vybehol na futbalový trávnik. Mám to do teraz v pamäti. Miloval som ten pocit, keď som mohol hrať futbal, tak ako väčšina detí. Musím sa priznať, nebol som veľmi talentový, takže zo začiatku to bolo skôr trápenie ako radosť pre niektoré oči. Môj otec by vám vedel o tom porozprávať. Podarilo sa mi ho hrať skoro 15 rokov bez prestávky. Momentálne, futbal hrávam len zriedka. Ľutujem či neľutujem ten strávený čas na ihrisku? V žiadnom prípade neľutujem! Okrem toho, že som sa zlepšil po futbalovej či pohybovej stránke, futbal mi dal o mnoho viac. Naučil ma ako sa správať v kolektíve, rešpektovať druhých, vyhrávať či prehrávať, držať nervy pod kontrolou, byť trpezlivý, pracovať na sebe... Kde by som sa tieto veci naučil? Hm?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa prestal venovať futbalu závodne, začal som sa venovať iným športom ako je beh, plávanie, gymnastika, tenis, korčuľovanie... Mal som šťastie! Pretože som študoval učiteľstvo telesnej výchovy, tak k väčšine športov som sa dostal na vysokej škole. V tom čase som zistil, že nie je len futbal, ale je mnoho iných športov, ktoré sú krásne. Je krásne spoznávať jednotlivé športy, sledovať ich čo vám prinášajú a následne ich porovnávať. Páči sa mi motto: „Všetko má svoje výhody a nevýhody“. Tak aj jednotlivé športy majú svoje „pre“ a „proti“. Ak teda budete mať niekedy možnosť vyskúšať nejaký „nový“ šport, ktorý ste ešte nevyskúšali, neváhajte a choďte na to! Držím palce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šport je ako Rubikova kocka. Jednotlivé športy do seba pekne zapadajú. To čo sa v jednom športe naučíte, môžete v druhom športe využiť. Nie je to krásne?

Prečo som sa vlastne rozhodol napísať tento príspevok? Chcel som len toľko, aby ste sa zamysleli nad tým, aký je váš vzťah k športu. Chcel som, aby ste vedeli, že šport je tu pre každého a je pripravený si s nami kedykoľvek podať ruku. Nemyslel som len aktívny, ale aj pasívny vzťah. Šport je „šťastím“ pre ľudí pretože, ľudia sa pre tento fenomén dokážu zomknúť a držať spolu bez ohľadu na pohlavie, národnosť, farbu pletí, vieru či náboženstvo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Športu zdar!

Erik Vojtas

Erik Vojtas

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si, že už len to, že sme sa narodili a cesta, ktorou kráčame je „šťastie“. Mnoho krát sa nám to tak nemusí zdať. Ja sa snažím pozerať na "život" z tej „šťastnej“ strany a poviem vám, že sa mi to darí. Mojimi príspevkami by som chcel s vami zdieľať moje vedomosti, skúsenosti a zážitky, ktoré som nadobudol/nadobúdam na mojej ceste životom. V žiadnom prípade vám tu nebudem dávať rady a písať ako by to malo byť a ako nemalo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu